Laminaat innoveert door

12 Maart, 2020, in Laminaat jeroen

Laminaat innoveert door

De opkomst en explosieve groei van pvc vloeren met de daar aan gekoppelde innovaties heeft de verkoop van de andere soorten vloerbedekking danig onder druk gezet, waaronder ook (volgens sommigen juist vooral) het laminaat.

Wij begrijpen de gedachte, maar vinden deze eenzijdig.

"Laminaat lijkt ten onrechte afgeschreven,Want dat is zeer zeker niet het geval.
Laminaat gaat als productgroep juist een interessante nieuwe fase in.
Gelet op de vele innovaties kan men het nodige van het product verwachten. Er komt weer veel moois aan.
Zo is laminaatfabrikant Meister stevig bezig met onder meer de recente campagne 'Gelukkig is het laminaat'.
Het Duitse bedrijf wijst in de campagne op de esthetische doorontwikkeling van het product, wat de consument de mogelijkheid biedt op een geheel eigen en authentieke vloer.

Daarnaast wijst het op de vele andere doorontwikkelde aspecten zoals geluidsreductie, onderhoudsgemak, duurzaamheid, gemak en ecologische voordelen.
Voeg daar verder krasvastheid, lichtechtheid, waterbestendigheid, enzovoorts aan toe en men beseft dat het product de nodige tools in handen heeft om zich op de markt kranig te onderscheiden.
Genoeg tools voor de verkoper om de consument naadloos op zijn wensen te kunnen bedienen. 

Men is momenteel druk bezig om bij al zijn dealers de Meister laminaat displays van een grote update vulling te voorzien. De eerste reacties zijn zeer positief. "Meister heeft weer prachtige decoren ontwikkeld en heeft nu ook een deel van de collectie welke 24 uur watervast getest is.